Dos nous vehicles amfibis per a la Policia Local Els "Carxofa I i II" s'utilitzaran també a la lluita contra els mutants del Barranquet
El regidor encarregat de la Policia Local de Benicarló, Ximo Bueno, va batejar ahir la nova dotació de vehicles amfibis, en previsió de la temporada de plujes.
Es tracta de dos “BMR” rebutjats per l’Exèrcit de Terra, “pero sufisiente pa crusá er puente la Baseta der Bovalá”, va afirmar un agent d’aquest cos.
La regidoria, s’avança d’aquesta manera als habituals successos a la ciutat a partir de la tardor, “quan dos gotes tanquen tots els ponts”. Bueno va puntualitzar: “val que algun capullo sempre acabe quedant-se al mitg de l’aigua, però natros no, home”.
Els “Carxofa I i II” s’utilitzaran també a la lluita contra els mutants del Barranquet.












Deixa un comentari