Estudien aïllar la zona del Barranquet per l’aparició d’espècies mutants La fauna de la zona està veient-se greument afectada degut a la gran quantitat de pa mohós i demés aliments podrits que tiren els vianants
Científics del CSIC estan estudiant la possibilitat d’aïllar la zona del Barranquet de Benicarló degut a l’aparició d’espècies animals mutants. Des de Benicarló Today ens hem posat en contacte amb el doctor Sigfrid Centelles, investigador de l’Institut Cavanilles de Biodiversitat, qui ens ha confirmat que s’està fent un seguiment exhaustiu de la zona. I és que els jubilats i turistes que passegen per la zona es dediquen a tirar als ànecs, tortugues, polles d’aigua i peixos que habiten al Barranquet tant pa mohós i podrit com altres tipus de menjar caducat sense cap mirament. “Hem rebut la veu d’alarma d’algun veí que ens ha informat que ja ha vist tortugues que han aprés a cantar l’himne regional o ànecs que parlen i només fan que repetir la frase “Manyo, dona’m pa del dia recollons!”
ha assenyalat el doctor Centelles.
Així, des del CSIC, i a instància del doctor Centelles s’ha prohibit com a primera mesura i de manera immediata, alimentar la fauna del Barranquet amb pa del dia anterior o qualsevol altra resta de menjar, la qual cosa ha despertat la indignació tant dels jubilats de la població com dels turistes dels hotels propers, qui es passaven gran quantitat d’hores observant i alimentant aquesta fauna. “Ja tenim tortugues que canten, ànecs que parlen. Què serà el següent, que els peixos aprenguen a ballar jotes? Hem d’aturar d’immediat aquest despropòsit!” ha assenyalat Centelles.
Arran d’aquesta prohibició, des de l’Ajuntament de Benicarló s’està buscant nous entreteniments per a la gent que s’ha quedat sense poder alimentar els ànecs. Des de les Regidories de Participació Ciutadana i de Benestar Social es barallen algunes opcions tals com fer visites guiades a les interminables obres del passeig sud o bé portar-los a l’antic far restaurat perquè puguen vore lo bonic que ha quedat per dins, totalment buid i diàfan.
Però no tot han de ser males notícies al respecte. El director de cine local, Àlex Brau s’ha mostrat encantat amb l’aparició d’aquestes mutacions, i ja està pensant a rodar una pel•lícula a la zona. “Després de dirigir un parell de curtmetratges, ha arribat el moment de dirigir la meua primera pel•lícula. I quina millor manera d’estrenar-me que fen-t’ho al meu poble i amb la intervenció estelar d’aquestes noves espècies mutants. Em pot quedar una pel·lícula magnífica” ha declarat Brau en exclusiva per a Benicarló Today.













Deixa un comentari